Group Workouts

Breakfast & Lunch Workouts

Hap slik weg of ready set go? Geen tijd om na je werk nog uitgebreid te sporten? Onze breakfast- en lunchworkouts geven je de mogelijkheid om een volledige workout voor of tussen je werk door te doen. Doordat de lessen maar 30 minuten duren maar wel net zo effectief zijn als een les van een uur, houd je nog genoeg tijd over voor andere dingen. Dus kies jij voor hap slik weg of voor ready set go.
Wat kan je verwachten tijdens onze breakfast- & lunch workouts?
Een veel voorkomend smoesje die gebruikt wordt om niet te hoeven sporten is ‘’ik heb geen tijd’'. Natuurlijk begrijpen wij goed dat sporten naast je werk veel tijd in beslag kan nemen. Maar met onze breakfast- en lunch workouts speelt tijd maar een kleine rol.
Zo doen wij een hele workout van 60 minuten in slechts 30 minuten terwijl de effectiviteit hetzelfde blijft. Deze workouts vinden, zoals de namen al zegt, plaats voor het werk of tijdens de lunchpauze. Verder zijn alle lessen toegankelijk en gebaseerd op de arenagym periodisatie zoals ook topsporters die kennen. Zo hoef jij niet bang te zijn dat de training in overlap is met trainingen van de dagen ervoor of die van morgen. Dus, wat houdt je nog tegen? Tijd in ieder geval niet.

Wat levert dit op?
• Meer energie
• Verbetering in alle 10 de fysieke skills (o.a. meer kracht, snelheid, lenigheid)
• Belastbaarder
• Spiermassa toename
• Spiertoning
• Vetverlies
• Strakker lichaam zonder "opgeblazen" spieren
• Zorgeloos trainen waarbij de oefeningen al voorbedacht zijn met een logische achterliggende gedachte
• Resultaten van een personal training maar de gezelligheid van een groep
• In korte tijd van je chronische pijntjes afkomen
• Trainen in een fijne atmosfeer met veel persoonlijke aandacht

WOD

Je kan ervoor kiezen om een uur voor elke training bezig te zijn met het vaststellen van oefeningen, om er vervolgens niet eens zeker van te zijn of je de oefeningen wel effectief en op de juiste manier uitvoert... Óf je kiest voor een workout welke is bedacht 365 dagen per jaar een andere workout, je doet geen dag hetzelfde.
Wat kun je verwachten bij een WOD?
Een voordeel van deze manier van trainen is dat je in minder tijd veel meer resultaat haalt. Wanneer jij een presentatie in elkaar knalt, knallen wij het programma voor die dag op het bord. Wanneer jij ervoor zorgt dat je rapportage op tijd af is, zorgen wij ervoor dat de training geen overlapping heeft in spiergroepen of energiesystemen met de trainingen van de vorige dagen en perfect is afgestemd op de volgende dagen. Wij werken volgens een professionele periodisatie die ook topsporters gebruiken. In vakjargon: wij periodiseren non-linear. Dat zorgt dat jij elke week beter wordt, zonder blessures en in allerlei energiesystemen tegelijk. Daarnaast hoef je je ook geen zorgen te maken of de training wel effectief is. Het accent van elke training is anders terwijl het doel hetzelfde blijft: allround fit worden. De effectiviteit behouden wij door bij elke training de focus op een ander aspect als kracht, uithoudingsvermogen, snelheid of mobiliteit te leggen. Trainen met een logische achterliggende gedachten dus maar wel op je eigen niveau.
Wat levert een WOD op voor jou?
Wat levert een WOD op voor jou?

Core69

Core69 is geboren vanuit de algemenere WOD (workout of the day). In tegenstelling tot de WOD zullen we bij de core69 altijd een accent leggen op de core en overige spieren die bijdragen aan een goed en stabiel lichaamspatroon om uiteindelijk een sterk en belastbaar lichaam te ontwikkelen. Core69 is de ideale fundering als je op dit moment klachten ervaart of als je jezelf wilt klaarstomen voor heftigere lessen zoals de WOD of kickboksen.
Wat kun je verwachten van Core69?
Krijg een sterkere core en verbeter je beweegpatroon. En 69 vonden we gewoon een mooi getal.
Wat levert de core69 op voor jou?
• Beter lichaamsgevoel
• Meer bewegen vanuit de ‘’core’’
• Verbetering van houding
• Sterkere onderrug, buikspieren en overige spieren rondom de middel
• Spiertoning in buik, rug, billen en benen
• Verbetering van mobiliteit, coördinatie en bewegingspatroon
• Vermindering van rugklachten
© 2020 ArenaGym
Locatie & contact
arenagym ligt in het zakendistrict Amstel lll. Parkeren is mogelijk op ons eigen parkeerterrein.
Lemelerbergweg 32, 1101AH Amsterdam
+31 636 174 399
info@arenagym.nl
phone-squareenvelopemap linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram